onsdag 20 april 2011

Gammla minnen av Snobben






För några år sedan hyrde jag en ponny som heter Snobben som jag verkligen älskade. Jag hyrde honom i några år totalt vid olika årstider och vi hade det verkligen skoj ihop. Han var som min egna lila sötnos som alltid var glad och busig med sina lekfulla ögon. Idag har jag ingen kontakt med honom och jag vet heller inte vem det är som har honom. Jag rider ju fortfarande på min och mammas Islandshäst som är helt Fantastisk. Jag tackar för alla fina minnen med Snobben som gjorde mig till en bättre ryttare och till en ännu gladare tjej.Snobben kommer alltid finnas i mina minnen och i mitt hjärta.

4 kommentarer:

Kesu sa...

Fina Snobben! Hur gammal är du på bilderna?

Lindas blogg sa...

Jag vet inte riktigt men kanske 10 år eller yngre skulle jag tippa på;)

josefin sa...

Hej, om det är den snobben jag tror att det är för de är vääldigt likt, så har jag ägt honom (han blev stulen förra året..)
skriv till mig på min blogg eller facebook (aygul josefin svensson) , de är kul o få kontakt med såna som haft ens hästar före och efter :P

Lindas blogg sa...

Hej Josefin! Det är säkert samma ponny som vi menar. Tyvärr så har jag inte haft kontakt med snobben sen jag hyrde honom för ganska många år sedan. Men hur länge sedan var det som han blev stulen? Vad tråkigt å höra att han har blivit stulen han var ju verkligen en fantastisk häst;) vi kan väl bli vänner på Facebook om du har lust?:) mitt namn är Linda Sundmark. Kram